KOMUNIKACE na sociálních sítích
PODPORA ON-TRADE
Vítejte v oficiálním Guidelinebooku pro restaurace a hospody, které hrdě čepují piva Krušovice Bohém a Krušovice. Naším cílem je vám pomoci s komunikací a společně oslovit širší publikum, zvýšit povědomí o vaší restauraci, pozvat do ní sledující na IG a FB, přilákat nové hosty, ale také na naše sítě dostat autentické materiály z prostředí gastra.
V tomto dokumentu najdete doporučení, jak s obsahem na sociálních sítích pracovat. Od správného vizuálního stylu až po klíčové prvky technického charakteru. Nebudeme vás omezovat, naopak chceme inspirovat k tomu, aby vaše prezentace byla nejen v souladu se značkou Krušovice, ale zároveň autentická a atraktivní pro vaše hosty.
Když společně sdílíme kvalitní obsah, budujeme silnější komunitu. Každý příspěvek, fotka nebo příběh může přispět k tomu, že se vaše restaurace dostane do povědomí pivních nadšenců ve vašem okolí.
Využijte dostupné fotografie z naší galerie a pozvěte sledující na Bohéma do vaší provozovny
Stíhněte si připravené ozbrázky pro okamžité použití!
Označte ve vašich příspěvcích a stories IG profil Krušovice pomocí tagu @krusovice.cz a oslovme společně širší publikum
Pokud váš příspěvek bude splňovat parametry uvedené výše, rádi vám stories přesdílíme - příspěvek zveřejníme v promovaném postu s výběrem tipů, kam vyrazit na Krušovice.
GALERIE
OBSAH pro vaše sociální sítě
Bohém
ZÁKLADNÍ VIZuÁL

FB Page Cover Image
Specifikace pro úvodní fotku Facebook stránky
Bohém
čepování, pivO a LIDÉ
FB / IG příspěvkY 4:5 (1440 × 1800 px)
FB / IG STORIES 9:16 (1440 × 2560 px)
Jak by (NE)měl vypadat OBSAH
Jak by měl obsah vypadat?
Ostré, kvalitní fotografie a záběry
Zaostřeno na produkt
Prostředí je čisté a reprezentativní, výčepní je upravený
Nádobí je čisté
Pěna načepovaného piva je vysoká cca na 3 prsty
Na fotce / záběru nejsou rozpoznatelné cizí značky
Jak by NEměl obsah vypadat?
Produkt není ze záběru/ fotky ihned rozpoznatelný
Použití neobrandovaného skla/ skla jiné značky
Na fotce/ záběru jdou vidět konkurenční značky
Jdou vidět obličeje zákazníků
Prostředí/ nádobí není čisté
Využívání příliš mnoho filtrů a nepřirozených úprav
Specifikace podkladů
pro Facebook a Instagram
Zde jsou základní informace popisujicíjí, jak připravit vhodné formáty obrázků a videí pro platformy Facebook a Instagram:
Níže naleznete specifikace pro vybrané konkrétní formáty obrázků a videí pro platformy Facebook a Instagram:
Stories / Obrázky
Facebook & Instagram
Formát souboru: JPG nebo PNG
Poměr stran: 9 : 16
Rozlišení: 1 440 × 2 560 pixelů
Maximální velikost souboru: 30 MB
Minimální šířka: 500 pixelů
Tolerance poměru stran: 1 %
Zhruba 14 % (250 pixelů) v horní části a 20 % (340 pixelů) ve spodní části obrázku je vhodné nechat volných. Kdybyste do těchto míst umístili text, loga nebo jiné prvky obsahu, mohly by je překrýt prvky uživatelského rozhraní, třeba výzva k akci.
Další informace
Stories / Videa
Facebook & Instagram
Formát souboru: MP4, MOV, GIF
Poměr stran: 9 : 16
Rozlišení: 1 440 × 2 560 pixelů
Titulky k videu: volitelné, ale doporučené
Zvuk videa: volitelný, ale doporučený
Nastavení videa: komprese H.264, čtvercové pixely, fixní snímkovací frekvence, progresivní skenování a komprese stereo zvuku AAC 128 kb/s a víc
Délka videa: 1 sekunda až 2 minuty
Maximální velikost souboru: 4 GB
Minimální šířka: 250 pixelů
Tolerance poměru stran: 1 %
Zvažte, jestli by nebylo dobré nechat zhruba 14 % (250 pixelů) z videa nahoře a 20 % (340 pixelů) dole bez textu a log. Vyhnete se tak tomu, aby prvky překrývalo uživatelské rozhraní (třeba výzva k akci).
Další informace
příspěvky / Obrázky
Facebook & Instagram
Fabebook: kanál příspěvků je přizpůsobený stream příspěvků a aktivity na hlavní stránce uživatele na Facebooku. Obsahuje příspěvky a aktivitu od přátel, stránek, skupin a inzerentů.
Instagram: reklamy v kanálu příspěvků instagramového profilu se zobrazují v kanálu příspěvků veřejných instagramových profilů lidí od 18 let. Když nějaký uživatel Instagramu přejde na kanál příspěvků profilu a bude si ho prohlížet, uvidí mezi jednotlivými příspěvky právě tyhle reklamy. Inzerenti, kteří umístění v kanálu příspěvků instagramového profilu využijí, si tak snadno rozšíří dosah s využitím stávajících položek.
Formát souboru: JPG nebo PNG
Poměr stran a rozlišení:
4 : 5 (výška - doporučený rozměr) - 1 440 × 1 800 pixelů, jen pro mobilní zařízení (FB + IG)
1 : 1 (čtverec) - 1 440 × 1 440 pixelů, pro počítače a mobilní zařízení (FB + IG)
Maximální velikost souboru: 30 MB
Minimální šířka: 600 pixelů
Minimální výška:
4 : 5 (výška - doporučený rozměr) - 750 pixelů
1 : 1 (čtverec) - 600 pixelů
Tolerance poměru stran: 3 % FB, 1% IG
Doporučení k textu:
Facebook: primární text: 50–150 znaků, titulek: 27 znaků
Instagram: primární text: 125 znaků, titulek: 40 znaků, maximální počet hashtagů: 30
příspěvky / Videa
Facebook & Instagram
Fabebook: kanál příspěvků je přehled, ve kterém se zobrazují aktualizace stavů, fotky, videa a další obsah. Najdete ho uprostřed hlavní stránky Facebooku a neustále se aktualizuje. V kanálu příspěvků najdete aktualizace a příspěvky od přátel, stránek, skupin a inzerentů.
Instagram: reklamy v kanálu příspěvků instagramového profilu se zobrazují v kanálu příspěvků veřejných instagramových profilů lidí od 18 let. Když nějaký uživatel Instagramu přejde na kanál příspěvků profilu a bude si ho prohlížet, uvidí mezi jednotlivými příspěvky právě tyhle reklamy. Inzerenti, kteří umístění v kanálu příspěvků instagramového profilu využijí, si tak snadno rozšíří dosah s využitím stávajících položek.
Formát souboru: MP4, MOV, GIF
Poměr stran a rozlišení:
4 : 5 (výška - doporučený rozměr) - 1 440 × 1 800 pixelů, jen pro mobilní zařízení (FB + IG)
1 : 1 (čtverec) - 1 440 × 1 440 pixelů, pro počítače a mobilní zařízení (FB + IG)
Titulky k videu: volitelné, ale doporučené
Zvuk videa: volitelný, ale doporučený
Nastavení videa: komprese H.264, čtvercové pixely, fixní snímkovací frekvence, progresivní skenování a komprese stereo zvuku AAC 128 kb/s a víc
Délka videa: 1 sekunda až 241 minut
Maximální velikost souboru: 4 GB
Minimální šířka: 120 pixelů
Minimální výška: 120 pixelů
Tolerance poměru stran: 1% IG
Doporučení k textu:
Facebook: primární text: 50–150 znaků, titulek: 27 znaků
Instagram: primární text: 125 znaků, titulek: 40 znaků, maximální počet hashtagů: 30

























