KOMUNIKACE na sociálních sítích
PODPORA ON-TRADE

Vítejte v oficiálním Guidelinebooku pro restaurace a hospody, které hrdě čepují piva Krušovice Bohém a Krušovice. Naším cílem je vám pomoci s komunikací a společně oslovit širší publikum, zvýšit povědomí o vaší restauraci, pozvat do ní sledující na IG a FB, přilákat nové hosty, ale také na naše sítě dostat autentické materiály z prostředí gastra.

V tomto dokumentu najdete doporučení, jak s obsahem na sociálních sítích pracovat. Od správného vizuálního stylu až po klíčové prvky technického charakteru. Nebudeme vás omezovat, naopak chceme inspirovat k tomu, aby vaše prezentace byla nejen v souladu se značkou Krušovice, ale zároveň autentická a atraktivní pro vaše hosty.

Když společně sdílíme kvalitní obsah, budujeme silnější komunitu. Každý příspěvek, fotka nebo příběh může přispět k tomu, že se vaše restaurace dostane do povědomí pivních nadšenců ve vašem okolí.

Využijte dostupné fotografie z naší galerie a pozvěte sledující na Bohéma do vaší provozovny

Stíhněte si připravené ozbrázky pro okamžité použití!

Označte ve vašich příspěvcích a stories IG profil Krušovice pomocí tagu @krusovice.cz a oslovme společně širší publikum

Pokud váš příspěvek bude splňovat parametry uvedené výše, rádi vám stories přesdílíme - příspěvek zveřejníme v promovaném postu s výběrem tipů, kam vyrazit na Krušovice.


GALERIE
OBSAH pro vaše sociální sítě

Bohém
ZÁKLADNÍ VIZuÁL


Bohém
čepování, pivO a LIDÉ

FB / IG příspěvkY 4:5 (1440 × 1800 px)


FB / IG STORIES 9:16 (1440 × 2560 px)



Jak by (NE)měl vypadat OBSAH

Jak by měl obsah vypadat?

  • Ostré, kvalitní fotografie a záběry

  • Zaostřeno na produkt

  • Prostředí je čisté a reprezentativní, výčepní je upravený

  • Nádobí je čisté

  • Pěna načepovaného piva je vysoká cca na 3 prsty

  • Na fotce / záběru nejsou rozpoznatelné cizí značky

Jak by NEměl obsah vypadat?

  • Produkt není ze záběru/ fotky ihned rozpoznatelný

  • Použití neobrandovaného skla/ skla jiné značky

  • Na fotce/ záběru jdou vidět konkurenční značky

  • Jdou vidět obličeje zákazníků

  • Prostředí/ nádobí není čisté

  • Využívání příliš mnoho filtrů a nepřirozených úprav

Specifikace podkladů
pro Facebook a Instagram

Zde jsou základní informace popisujicíjí, jak připravit vhodné formáty obrázků a videí pro platformy Facebook a Instagram:

Níže naleznete specifikace pro vybrané konkrétní formáty obrázků a videí pro platformy Facebook a Instagram:

Stories / Obrázky
Facebook & Instagram


  • Formát souboru: JPG nebo PNG

  • Poměr stran: 9 : 16

  • Rozlišení: 1 440 × 2 560 pixelů

  • Maximální velikost souboru: 30 MB

  • Minimální šířka: 500 pixelů

  • Tolerance poměru stran: 1 %

Zhruba 14 % (250 pixelů) v horní části a 20 % (340 pixelů) ve spodní části obrázku je vhodné nechat volných. Kdybyste do těchto míst umístili text, loga nebo jiné prvky obsahu, mohly by je překrýt prvky uživatelského rozhraní, třeba výzva k akci.


Stories / Videa
Facebook & Instagram


  • Formát souboru: MP4, MOV, GIF

  • Poměr stran: 9 : 16

  • Rozlišení: 1 440 × 2 560 pixelů

  • Titulky k videu: volitelné, ale doporučené

  • Zvuk videa: volitelný, ale doporučený

  • Nastavení videa: komprese H.264, čtvercové pixely, fixní snímkovací frekvence, progresivní skenování a komprese stereo zvuku AAC 128 kb/s a víc

  • Délka videa: 1 sekunda až 2 minuty

  • Maximální velikost souboru: 4 GB

  • Minimální šířka: 250 pixelů

  • Tolerance poměru stran: 1 %

Zvažte, jestli by nebylo dobré nechat zhruba 14 % (250 pixelů) z videa nahoře a 20 % (340 pixelů) dole bez textu a log. Vyhnete se tak tomu, aby prvky překrývalo uživatelské rozhraní (třeba výzva k akci).


příspěvky / Obrázky
Facebook & Instagram


Fabebook: kanál příspěvků je přizpůsobený stream příspěvků a aktivity na hlavní stránce uživatele na Facebooku. Obsahuje příspěvky a aktivitu od přátel, stránek, skupin a inzerentů.

Instagram: reklamy v kanálu příspěvků instagramového profilu se zobrazují v kanálu příspěvků veřejných instagramových profilů lidí od 18 let. Když nějaký uživatel Instagramu přejde na kanál příspěvků profilu a bude si ho prohlížet, uvidí mezi jednotlivými příspěvky právě tyhle reklamy. Inzerenti, kteří umístění v kanálu příspěvků instagramového profilu využijí, si tak snadno rozšíří dosah s využitím stávajících položek.


  • Formát souboru: JPG nebo PNG

  • Poměr stran a rozlišení:

    • 4 : 5 (výška - doporučený rozměr) - 1 440 × 1 800 pixelů, jen pro mobilní zařízení (FB + IG)

    • 1 : 1 (čtverec) - 1 440 × 1 440 pixelů, pro počítače a mobilní zařízení (FB + IG)

  • Maximální velikost souboru: 30 MB

  • Minimální šířka: 600 pixelů

  • Minimální výška:

    • 4 : 5 (výška - doporučený rozměr) - 750 pixelů

    • 1 : 1 (čtverec) - 600 pixelů

  • Tolerance poměru stran: 3 % FB, 1% IG

  • Doporučení k textu:

    • Facebook: primární text: 50–150 znaků, titulek: 27 znaků

    • Instagram: primární text: 125 znaků, titulek: 40 znaků, maximální počet hashtagů: 30


příspěvky / Videa
Facebook & Instagram


Fabebook: kanál příspěvků je přehled, ve kterém se zobrazují aktualizace stavů, fotky, videa a další obsah. Najdete ho uprostřed hlavní stránky Facebooku a neustále se aktualizuje. V kanálu příspěvků najdete aktualizace a příspěvky od přátel, stránek, skupin a inzerentů.

Instagram: reklamy v kanálu příspěvků instagramového profilu se zobrazují v kanálu příspěvků veřejných instagramových profilů lidí od 18 let. Když nějaký uživatel Instagramu přejde na kanál příspěvků profilu a bude si ho prohlížet, uvidí mezi jednotlivými příspěvky právě tyhle reklamy. Inzerenti, kteří umístění v kanálu příspěvků instagramového profilu využijí, si tak snadno rozšíří dosah s využitím stávajících položek.


  • Formát souboru: MP4, MOV, GIF

  • Poměr stran a rozlišení:

    • 4 : 5 (výška - doporučený rozměr) - 1 440 × 1 800 pixelů, jen pro mobilní zařízení (FB + IG)

    • 1 : 1 (čtverec) - 1 440 × 1 440 pixelů, pro počítače a mobilní zařízení (FB + IG)

  • Titulky k videu: volitelné, ale doporučené

  • Zvuk videa: volitelný, ale doporučený

  • Nastavení videa: komprese H.264, čtvercové pixely, fixní snímkovací frekvence, progresivní skenování a komprese stereo zvuku AAC 128 kb/s a víc

  • Délka videa: 1 sekunda až 241 minut

  • Maximální velikost souboru: 4 GB

  • Minimální šířka: 120 pixelů

  • Minimální výška: 120 pixelů

  • Tolerance poměru stran: 1% IG

  • Doporučení k textu:

    • Facebook: primární text: 50–150 znaků, titulek: 27 znaků

    • Instagram: primární text: 125 znaků, titulek: 40 znaků, maximální počet hashtagů: 30